我很愛的艾薇塔裡的配樂




On this night of a thousand stars
{###_scullyhuhu/22/1623004240.mp3_###}

以下是史公主不負責翻譯

On this night of a thousand stars 在這部滿星星的夜晚
Let me take you to heaven's door 讓我帶你上天堂 
Where the music of love's guitars 在那裏
Plays for evermore 愛樂永不停止

In the glow of those twinkling lights 在這閃耀的光芒中
We shall love through eternity 我們永遠相愛著
On this night in a million nights 在這美好的夜晚
Fly away with me 與我一起翱翔吧

I never dreamed that a kiss 我從未夢過
could be as sweet as this 有如此香甜的吻
But now I know that it can 但是我知道是有可能的
I used to wander alone 我曾想過
without a love of my own 失去愛的我
I was a desperate man 只是一個絕望的男人
But all my grief 但我所有的悲傷
disappeared and all the 全都消失了
sorrow I'd feared 而我所懼怕的痛苦
Wasn't there anymore 也都不復在了
On that magical day when 就在那奇妙的一天
you first came my way 當你初次向我走來
Mi amor 我的愛人 
(最後一句是西班牙文,我最喜歡這段)

On this night 今晚
On this night 就在今晚
On this night of a thousand stars 就在滿天星斗的夜晚
Let me take you to heaven's door 讓我帶你上天堂
Where the music of love's guitars 那裡的愛樂
Plays for evermore 永不停歇




真的是個很不負責的翻譯!!!!
大家中文版看看就好,
英文版寫的簡單易懂又好把妹,
大家還是看英文唄!!!!


陪我看星星的人,
你在哪呀?
快點出來呀,
公主我帶你上天堂呀!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    scullywhoever 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()